COVID-19 toimenpiteet

Alankomaiden hallitus on ohjeistanut maan yrityksiä vähentämään työntekijöiden välistä fyysistä kanssakäymistä mahdollisimman paljon. Toimien tarkoituksena on vähentää terveydenhuollon kuormitusta ja varmistaa liiketoiminnan jatkuminen ilman näkyviä haittoja. LYNX on ottanut käyttöön Alankomaiden terveysviranomaisten ja ulkoministeriön suositukset, joista tiedotetaan tällä sivulla.

Asiakaspalvelu

LYNXin asiakaspalvelu on tavoitettavissa normaaliin tapaan. LYNX asiakkaana voit soittaa asiakaspalveluun kaupankäyntiin liittyvien kiireellisten kysymyksien vuoksi, ja pyrimme tarjoamaan parasta mahdollista palvelua poikkeusjärjestelyistä huolimatta. Tavoitteemme on aina huolehtia asiakkaan edusta. Osa LYNXin työntekijöistä on siirtynyt etätöihin, minkä johdosta kysymyksiin vastaamisessa voi ilmetä pientä viivettä. Pyrimme kuitenkin parhaamme mukaan minimoimaan tämän viiveen.

Vähemmän kiireisten kysymysten kohdalla pyydämme käyttämään asiakaspalvelun sähköpostia (info@lynxbroker.fi) tai chattia. Tällä menettelyllä varmistamme mahdollisimman nopean asiakaspalvelun kiireisten kysymysten kohdalla. Kiitos jo etukäteen.

Tiukentuneet marginaalivaatimukset

Poikkeuksellisista rahoitusmarkkinoiden olosuhteista johtuen, marginaalivaatimukset kaupankäynnissä ovat tiukentuneet. Tästä johtuen, on äärimmäisen tärkeää että sijoittajat seuraavat tarkasti avoimien positioidensa marginaalivaatimuksia. Pyydämme asiakkaita myös tarkistamaan marginaalivaatimukset aina ennen uuden toimeksiannon lähettämistä.