Tuo ystäväsi mukaan

Oletko tyytyväinen LYNXiin? Haluaisitko suositella meitä ystävillesi, perheellesi tai kollegoillesi ja samalla tehdä jotain hyvää luonnon hyväksi?

Kun esittelet LYNXin ystävällesi, hän saa tervetuliaislahjaksi jopa 100 euroa maksetuista kaupankäyntikuluista takaisin. Kampanja koskee ystäväsi kaupankäyntikuluja, jotka aiheutuvat kolmen ensimmäisen kuukauden aikana ensimmäisen talletuksen tekemisestä. Samalla tuet WWF:ää ja sen luonnonsuojeluhankkeita, sillä LYNX lahjoittaa 50 euroa jokaista onnistunutta suositusta kohden. Mikä parasta, voit esitellä enintään 5 ystävääsi vuodessa ja näin tukea WWF:ää entistä enemmän.

Tuo ystäväsi mukaan

Näin suosittelukampanja toimii

Kuinka suosittelukampanja toimii?

Suosittele LYNXiä seuraamalla kolmea seuraavaa vaihetta.

01

Etsi henkilökohtainen linkkisi

Kirjaudu sisään LYNX Basiciin ja valitse oikeassa yläkulmassa olevasta valikosta Client Zone-portaali.

Avaa ”Tuo uusi asiakas-suosittelukampanja”-sivu ja kopioi henkilökohtainen linkkisi.

LYNX Basic - Sijoita suoraan selaimen kautta
02

Jaa linkki sähköpostitse tai WhatsAppin kautta.

Suosittele palveluamme lähettämällä henkilökohtainen linkki ja viesti ystävällesi. Huomaa, että ystäväsi on käytettävä linkkiäsi avatakseen arvo-osuustilin LYNXin kautta.

Suosittele LYNXiä - Täytä lomake ja lähetä se meille
03

Ystäväsi saa jopa 100 euroa maksetuista kaupankäyntikuluista takaisin ja sinä tuet WWF:ää

Ystäväsi avaa arvo-osuustilin henkilökohtaisen linkkisi kautta. Kun ystäväsi on aktivoinut tilin tekemällä talletuksen, hän voi saada jopa 100 euroa maksetuista kaupankäyntikuluista takaisin, jotka aiheutuvat kolmen ensimmäisen kuukauden aikana ensimmäisen talletuksen tekemisestä. Maksetut kaupankäyntikulut maksetaan automaattisesti takaisin hänen arvo-osuustililleen viimeistään 4 kuukauden kuluttua tilin aktivoinnista. Kun ystäväsi saa takaisinmaksun, LYNX tekee myös lahjoituksen WWF:lle puolestasi.

Osallistumisehdot

Osallistumisehdot tuo uusi asiakas-suosittelukampanjaan

Alkaen: 09.05.2022

LYNX B.V. [Suomen sivuliike, Herengracht 527, 1017BV Amsterdam, Alankomaat], jäljempänä ”LYNX”, tekee lahjoituksen WWF:lle (World Wildlife Fund), jos asiakas suosittelee onnistuneesti uusia asiakkaita. Tämän lisäksi LYNX maksaa toteutuneita kaupankäyntikuluja takaisin uusille asiakkaille. Suosittelija on LYNXin asiakas, ja hänellä on oltava avoinna oleva LYNXin kautta avattu arvo-osuustili. Uusi asiakas ei saa olla LYNXin asiakas. Uusien asiakkaiden massarekrytointi (esim. välittäjäportaalien jne. kautta) on kielletty, eikä se velvoita LYNXiä tekemään lahjoitusta WWF:lle. Asiakkaalla on oikeus esitellä enintään 5 asiakasta vuodessa. Mikäli suosittelijalla on useampi kuin yksi LYNXin kautta avattu tili, suosittelija voi esitellä niiden kautta yhteensä enintään 5 asiakasta vuodessa.

Toimeksiannot

Uuden asiakkaan on tehtävä vähintään yksi kauppa LYNXin kautta avatulla arvo-osuustilillä. Talletuksen jälkeen uudelle asiakkaalle maksetaan takaisin toteutuneista kaupankäyntikuluista enintään 100 euroa kolmen kuukauden kuluessa siitä, kun hän on tehnyt ensimmäisen talletuksen arvo-osuustililleen. Takaisinmaksu ei ole käytettävissä forex kauppojen, sprintterien ja turbojen osalta. Näitä kaupankäyntikuluja ei makseta takaisin. Jos uusi asiakas on oikeutettu kaupankäyntikulujen takaisinmaksuun, LYNX lahjoittaa 50 euroa WWF:lle.

Esimerkkejä:

  • Uusi asiakas käy kauppaa ja maksaa 85 euroa kaupankäyntikuluja toteutuneista toimeksiannoista. LYNX maksaa uudelle asiakkaalle 85 euroa toteutuneista kaupankäyntikuluista takaisin ja lahjoittaa 50 euroa WWF:lle.

  • Uusi asiakas käy kauppaa ja maksaa 150 euroa kaupankäyntikuluja toteutuneista toimeksiannoista. LYNX maksaa uudelle asiakkaalle 100 euroa toteutuneista kaupankäyntikuluista takaisin ja lahjoittaa 50 euroa WWF:lle.

Avaa arvo-osuustili suosittelulinkin kautta

Uuden asiakkaan on avattava arvo-osuustili suosittelijan lähettämän linkin kautta, jotta LYNX pystyy yhdistämään suosittelijan ja uuden asiakkaan.

Hyvityksen kertaluontoisuus

Uusi asiakas osoitetaan vain yhdelle suosittelijalle. Ensin toimitettu hakemus otetaan huomioon. Jos uusi asiakas avaa useita arvo-osuustilejä LYNXin kautta, takaisinmaksu toteutuneista kaupankäyntikuluista myönnetään vain kerran.

Takaisinmaksu toteutuneista kaupankäyntikuluista

Kun kampanjan vaatimukset on täytetty ja kolmen kuukauden määräaika takaisinmaksulle on kulunut umpeen, LYNX suorittaa takaisinmaksun toteutuneista kaupankäyntikuluista LYNXin kautta avatulle arvo-osuustilille seuraavan kuukauden alussa. Huomaa, että toteutuneiden kaupankäyntikulujen takaisinmaksussa voi kestää jopa 16 viikkoa siitä, kun arvo-osuustilille on tehty ensimmäinen talletus. Takaisinmaksun yhteydessä LYNX tekee 50 euron lahjoituksen WWF:lle.

Takaisinmaksu toteutuneista kaupankäyntikuluista on enintään 100 euroa

Uuden asiakkaan toimeksiannoista aiheutuneiden kaupankäyntikulujen takaisinmaksu on enintään 100 euroa per henkilö, ja se maksetaan takaisin asianomaisen henkilön LYNXin kautta avatulle arvo-osuustilille. Jos toimeksiannot toteutettiin muussa valuutassa kuin euroissa, toteutuneet kaupankäyntikulut muunnetaan ensin euroiksi ja maksetaan sitten arvo-osuustilille takaisin. Toteutuneiden kaupankäyntikulujen maksaminen käteisellä ei ole mahdollista. Jos asianomaisella henkilöllä ei ole maksuhetkellä enää arvo-osuustiliä LYNXin kautta, toteutuneita kaupankäyntikuluja ei makseta takaisin, eikä lahjoitusta WWF:lle toteuteta.

Kampanjan yhdistäminen muihin kampanjoihin

Tämän kampanjan edut voidaan yhdistää muihin kampanjoihin. Kun kaksi kampanjaa yhdistetään, yhden kampanjan edut lasketaan mukaan toisen kampanjan etuihin. Toisin sanoen: Jos toisessa kampanjassa maksetaan suurempi summa takaisin, erotus maksetaan.

Ei sijoitusneuvontaa

LYNX ei anna sijoitusneuvontaa.

Yleiset huomautukset

Tällä kampanjalla LYNX pyrkii hankkimaan uusia asiakkaita, jotka ovat kiinnostuneita aktiivisesta ja pitkäaikaisesta asiakkuudesta LYNXin kautta.

LYNXin työntekijät sekä henkilöt, jotka eivät ole vielä täyttäneet 18 vuotta, eivät kuulu tämän kampanjan piiriin. Pidätämme oikeuden sulkea yksittäisen suosittelijan (nykyiset asiakkaat) pois kampanjasta, sekä vaatia kaupankäyntikulujen takaisinmaksun takaisin, jos ehtoja ei noudateta tai jos kampanjaa käytetään väärin missä tahansa muodossa.

LYNXin huolellisen tarkastelun jälkeen, uusia asiakkaita, joilla ei ole tarvittavaa tietoa ja kokemusta ja jotka eivät kykene arvioimaan riittävästi kaupankäyntiin liittyviä riskejä, ei hyväksytä uusiksi asiakkaiksi.

Uusi asiakas voi aloittaa sijoittamisen ja sopimukset ovat sitovia vasta sitten, kun LYNX ja IB ovat molemmat hyväksyneet henkilön asiakkaaksi.

Toteutuneiden kaupankäyntikulujen takaisinmaksun saamiseen ei ole laillista oikeutta. Jos uusi asiakas ei avaa tiliä LYNXin kautta tai ei täytä ehtoja, uudelle asiakkaalle ei ilmoiteta asiasta erikseen.

LYNX pidättää oikeuden muuttaa kampanjan yksityiskohtia tai lopettaa kampanjan ennenaikaisesti.

Onko sinulla kysyttävää tästä kampanjasta? Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Asiakaspalvelumme on avoinna arkisin 9–19. Tavoitat meidät numerosta +358 9 4245 1439 tai sähköpostitse info@lynxbroker.fi. Pyrimme vastaamaan viestiisi vuorokauden kuluessa.