Nimenmuutos

Jos nimesi on muuttunut, on tärkeää päivittää se tilinhallinnan kautta ja samalla ilmoittaa muutoksesta asiakaspalveluumme. Ohjeet muutoksen tekemiseksi löydät alta.

Kirjaudu sisään

Valitse Profile

Valitse ylävalikosta Welcome ja pudotusvalikosta Settings.

Account Profile-osiosta, valitse Profile.

Seuraavalla sivulla näyttöön ilmestyy nimesi. Voit muokata profiiliasi klikkaamalla nimesi vieressä olevaa kynäpainiketta.

Syötä uudet tiedot ja klikkaa Continue, kunnes saat vahvistuksen siitä, että muutospyyntö on käsiteltävänä.

Lataa uusi henkilöllisyystodistus

Kun olet lähettänyt yllä mainitun muutospyyntösi, tarvitsemme uuden henkilöllisyystodistuksen nimenmuutoksen vahvistamiseksi. Ilmoitathan asiakaspalveluumme nimenmuutoksestasi, jotta voimme lähettää sinulle pyynnön toimittaa kopion henkilöllisyystodistuksestasi LYNX+ Client Zonen kautta.

Usein kysyttyä

Kyllä, kun olet lähettänyt nimenmuutospyynnön, tarvitsemme uuden henkilöllisyystodistuksen muutoksen vahvistamiseksi. Voit toimittaa tarvittavat asiakirjat noudattamalla seuraavia ohjeita:

  • Ilmoita meille nimenmuutoksestasi asiakaspalveluumme.
  • Kun olemme vastaanottaneet ilmoituksesi, lähetämme sinulle LYNX+ Client Zone -portaalin kautta pyynnön toimittaa kopion henkilöllisyystodistuksestasi.
  • Noudata pyynnön ohjeita ladataksesi vaaditun henkilöllisyystodistuksen.

Jos sinulla on kysyttävää tai tarvitset apua tämän prosessin aikana, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.

Hyväksymme henkilöllisyystodistukseksi kopion voimassa olevasta passista tai henkilökortin molemmista puolista. Huomioithan, että emme voi hyväksyä kopiota ajokortista.

Uusi henkilöllisyystodistus tarvitaan lainsäädännön noudattamiseksi ja henkilöllisyyden varmistamiseksi.

LYNX käsittelee henkilökohtaisia tietojasi luottamuksellisesti; käsittelemme niitä vain omaa hallinnointia varten ja yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) mukaisesti. Voit lukea lisää tietojesi käsittelystä täältä: Tietosuojalausunto.