Oma tili
Oma tili -näkymässä voit kätevästi hallita käyttäjäasetuksiasi, tarkastella asiakirjoja ja tehtäviä sekä seurata LYNXin kautta tapahtuvaa viestintää. Lue lisää alta.
LYNX+ alustan Client Zone -portaali on nimetty uudelleen Oma tili -osioksi LYNX+ alustan päivityksen yhteydessä elokuussa 2025.
Kirjaudu sisään
- Siirry LYNX+ alustalle
- Syötä käyttäjätunnuksesi ja salasanasi
- Suorita kaksivaiheinen tunnistautuminen
Valitse kategoria
Klikkaa LYNX+ alustan oikeassa yläkulmassa näkyvää valikkokuvaketta (kolme viivaa) ja valitse Oma tili.
Oma tili -näkymä kokoaa yhteen kaikki tärkeät toiminnot ja asetukset kolmen pääalueen alle: Viestikeskus, Kaupankäynti ja Omat tiedot. Alta näet yhteenvedon kunkin alueen sisällöstä:
Viestikeskus
Viestikeskuksessa voit hallita viestejä, ilmoituksia ja tehtäviä yhdessä paikassa. Käytettävissäsi ovat seuraavat toiminnot:
- Saapuneet: Löydät täältä kaikki LYNXin lähettämät viestit ja tietopyynnöt. Vastaathan tietopyyntöihin huolellisesti ja toimitat tarvittaessa pyydetyt asiakirjat.
- Tehtävät: Yhteenveto tehtävistä, jotka vaativat sinulta toimenpiteitä (esim. asiakirjojen toimittaminen, vahvistukset).
- Asiakirjat: Löydät vuosittain toimitettavat esitäytetyt 9A- ja 16B-verolomakkeet.
Kaupankäynti
Löydät kaikki kaupankäyntiin ja LYNX+ alustan käyttöön liittyvät tiedot täältä.
- Tilin asetukset: Löydät täältä tilitietosi, kaupankäyntilupahistorian sekä tietotasotestit. Voit pyytää tietotasotestejä suoritettavaksi ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.
- LYNX+ asetukset: LYNX+ alustaan liittyvät asetukset.
Omat tiedot
Hallitse omia tietojasi ja suosittelutoimintoja.
- Tuo ystävä mukaan: Jos haluat kutsua ystäväsi LYNXin asiakkaaksi Tuo ystävä mukaan -kampanjan kautta, löydät täältä tarvittavat ohjeet sekä kampanjan ehdot ja säännöt.


Usein kysyttyä
Miksi en voi ladata tiedostoani?
Seuraavat tiedostotyypit ovat sallittuja: .pdf, .jpg. jpeg ja .png.
Miksi henkilöllisyystodistustani ei hyväksytty?
Henkilöllisyystodistuksen on oltava selkeästi näkyvissä ja luettavissa. Hyväksymme henkilöllisyystodistukseksi kopion voimassa olevasta passista tai henkilökortin molemmista puolista. Huomioithan, että emme voi hyväksyä kopiota ajokortista.
Voinko käyttää Oma tili -näkymää mobiililaitteella?
Kyllä, voit kirjautua LYNX+ alustalle mobiililaitteesi selaimen kautta ja siirtyä Oma tili -osioon yllä näkyvien ohjeiden mukaisesti.
Kuinka kauan tietotasotestin käsitteleminen kestää?
Kun olet suorittanut tietotasotestin, ilmoita asiasta asiakaspalveluumme.
Tietotasotestin käsittely tapahtuu 1-2 arkipäivän kuluessa, ja sinulle ilmoitetaan, kun LYNXin kaupankäyntirajoitus poistetaan tililtäsi.
Mistä löydän kustannusten yleiskatsauksen?
Löydät vuosittaisen kustannusten yleiskatsauksen Oma tili -näkymän viestikeskuksesta. Yleiskatsaus-asiakirja on saatavilla Asiakirjat -osiossa.