Client Zone

Client Zone -portaalissa näet olennaiset asiakirjat kätevästi ja pysyt ajantasalla LYNXin kautta tapahtuvasta viestinnästä.

Kirjaudu sisään

Valitse kategoria

Klikkaa henkilökuvaketta sivun oikeasta yläkulmasta ja valitse pudotusvalikosta Client Zone.

Valitse lukemattomien viestien välillä, lataa asiakirjoja tai vastaa avoimiin pyyntöihin:

  • Tietopyynnöt: LYNX on sijoituspalveluyritys ja lakisääteisesti velvollinen suorittamaan asiakastuntemustarkastuksia. Löydät kaikki LYNXin lähettämät pyynnöt täältä. Tietopyyntö-osiosta toimitat asiakirjat ja vastaukset LYNXille aina tietoturvallisesti.
  • Asiakirjat ja viestit: Tästä osiosta löydät tärkeitä viestejä viimeaikaisista muutoksista ja muut LYNXin tiedotteet. Lisäksi Asiakirja-välilehdeltä löydät muun muassa vuosittaisen kustannusten yleiskatsauksen. Kuluja koskevat tiedot-välilehdeltä löydät kaikki tekemiesi toimeksiantojen ennakkokustannusraportit.
  • Tietotasotesti: Optioiden ja futuurien kaltaisten tuotteiden osalta sinun on suoritettava tietotestit kaupankäyntilupien pyytämisen lisäksi. Voit pyytää lisätietoja ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.
  • Kysymykset ja palaute: Löydät täältä linkin Usein kysyttyä-sivustollemme. Lisäksi voit jättää palautetta ja suosituksia suoraan LYNX+ alustalta.
  • Tuo uusi asiakas -suosittelukampanja: Oletko tyytyväinen LYNXiin? Täältä löydät oman henkilökohtaisen linkin, jonka kautta voit suositella LYNXiä ystävillesi ja tuttavillesi.

Usein kysyttyä

Miksi en voi ladata tiedostoani?

Seuraavat tiedostotyypit ovat sallittuja: .pdf, .jpg. jpeg ja .png.

Miksi henkilöllisyystodistustani ei hyväksytty?

Henkilöllisyystodistuksen on oltava selkeästi näkyvissä ja luettavissa. Hyväksymme henkilöllisyystodistukseksi kopion voimassa olevasta passista tai henkilökortin molemmista puolista. Huomioithan, että emme voi hyväksyä kopiota ajokortista.

Voinko käyttää Client Zone -portaalia mobiililaitteella?

Kyllä, kirjaudu LYNX+ alustalle mobiililaitteesi ja siirry Client Zone -portaaliin yllä olevan artikkelin ohjeiden mukaisesti.

Kuinka kauan tietotasotestin käsitteleminen kestää?

Kun olet suorittanut tietotasotestin, ilmoita asiasta asiakaspalveluumme.

Tietotasotestin käsittely tapahtuu 1-2 arkipäivän kuluessa, ja sinulle ilmoitetaan, kun LYNXin kaupankäyntirajoitus poistetaan tililtäsi.

Mistä löydän kustannusten yleiskatsauksen?

Löydät vuosittaisen kustannusten yleiskatsauksen Client Zone -portaalista Asiakirjat ja viestit-osiosta. Yleiskatsaus-asiakirja on saatavilla Asiakirjat-välilehdeltä.

Kuinka hyödylliseksi koit tämän artikkelin?(Pakollinen)
Ei kovin hyödyllinenErittäin hyödyllinen