LYNX + Jeroen Blokland

Avaa arvo-osuustili ja voit saada jopa € 100 maksetuista kaupankäyntikuluista takaisin!
True Insightsin tilaajana LYNX tarjoaa sinulle ‘Avaa tili ja saat jopa € 100 kaupankäyntikuluja takaisin’ -kampanjan. Uudet asiakkaat, jotka avaavat tilin True Insightsin kautta, ovat oikeutettuja tähän kampanjaan.

Käy läpi verkossa tapahtuva tilinavausprosessi ja noudata ohjeita avataksesi arvo-osuustilin LYNXin kautta mahdollisimman pian. Kampanja koskee kaupankäyntikuluja, jotka aiheutuvat kolmen ensimmäisen kuukauden aikana ensimmäisen talletuksen tekemisestä.
Avaa arvo-osuustili
Osallistumisehdot

Osallistumisehdot: ‘Avaa arvo-osuustili ja saat jopa € 100 maksetuista kaupankäyntikuluista takaisin’

LYNX tarjoaa ‘Avaa arvo-osuustili ja saat jopa € 100 maksetuista kaupankäyntikuluista takaisin’ -kampanjan. Uudet asiakkaat, jotka avaavat tilin LYNXin kautta True Insightsin tilaajana, ovat oikeutettuja tähän kampanjaan. Kampanjaan sovelletaan seuraavia ehtoja ja edellytyksiä.

  • Kampanja on avoin Suomessa asuville luonnollisille henkilöille.
  • Asiakkaiden on oltava vähintään 18-vuotiaita.
  • Kampanjassa asiakkaiksi määritellään henkilöt, jotka ovat tehneet talletuksen LYNXin kautta avatulle arvo-osuustilille.

Toteutuneiden kaupankäyntikulujen takaisin maksaminen

  • Kampanja koostuu jopa € 100 suuruisesta takaisinmaksusta kaupankäyntikuluihin, kun uusi asiakas avaa arvo-osuustilin LYNXin kautta.
  • Takaisinmaksu koskee vain maksettuja kaupankäyntikuluja, jotka syntyvät ensimmäisten 3 kuukauden aikana ensimmäisen talletuksen jälkeen.
  • Uuden asiakkaan toimeksiannoista aiheutuneita kaupankäyntikuluja maksetaan takaisin enintään 100 euroa per henkilö, kun toimeksiannoista aiheutuneet kaupankäyntikulut ovat peräisin seuraavien rahoitusvälineiden toimeksiantojen välittämisestä: osakkeet, optiot, futuurit, forex, ETF:t, futuurioptiot, joukkovelkakirjalainat, jalometallit ja sijoitusrahastot, kolmen kuukauden määräajan kuluttua umpeen. Jos asianomaisella henkilöllä ei ole maksuhetkellä enää arvo-osuustiliä LYNXin kautta, toteutuneita kaupankäyntikuluja ei makseta takaisin.
  • Takaisinmaksu on euromääräinen. Jos toimeksiannot toteutettiin muussa valuutassa kuin euroissa, toteutuneet kaupankäyntikulut muunnetaan ensin euroiksi ja maksetaan sitten arvo-osuustilille takaisin. Valuutanvaihto tapahtuu korvaushetkellä voimassa olevan valuuttakurssin mukaan.

Kampanjan yhdistäminen muihin kampanjoihin

  • Tätä kampanjaa ei voi yhdistää muihin LYNXin kampanjoihin.
  • Kampanjaan voi osallistua enintään yksi uusi tilinomistaja osoitetta kohden. Et ole oikeutettu tämän kampanjan kaupankäyntikulujen takaisinmaksuun, jos joku, jonka osoite on sama kuin sinulla, on jo LYNXin asiakas.
  • Uudeksi asiakkaaksi katsotaan henkilö, joka ei ole ollut LYNXin asiakas 2 vuoteen ennen tätä kampanjaa.

Yleiset huomautukset

  • Asiakassuhteisiin sovelletaan LYNXin asiakassopimusta: katso LYNXin asiakassopimus täältä. Rahoitusvälineitä koskevien toimeksiantojen vastaanottaminen ja välittäminen tapahtuu vahvistettujen ehtojen mukaisesti.
  • LYNX voi hylätä tilihakemuksesi ilman perusteluja.
  • LYNX pidättää oikeuden muuttaa kampanjan yksityiskohtia tai lopettaa kampanjan ennenaikaisesti. Kampanjaan tehtävistä muutoksista ilmoitetaan aina LYNXin verkkosivustolla.
  • Osallistuminen tähän kampanjaan ei velvoita asiakasta tekemään (tiettyä määrää) toimeksiantoja. Asiakkaat voivat irtisanoa LYNXin kanssa tehdyn asiakassopimuksen milloin tahansa ilman ennakkoilmoitusta.
  • Osallistumalla tähän kampanjaan ilmoitat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyväsi nämä toimintaehdot.
  • Tähän kampanjaan sovelletaan Alankomaiden lakia.
  • LYNX kunnioittaa yksityisyyttäsi. LYNX käyttää henkilötietojasi pitääkseen sinut ajan tasalla palveluistamme, toimittaakseen sinulle pyydettyjä tietoja ja, jos annat siihen luvan, suoramarkkinointitarkoituksiin. Sinulla on oikeus tarkastella tietojasi. Lisätietoja tietosuojaehdoistamme löydät osoitteesta: Tietosuojalausunto.
  • LYNXin työntekijät eivät kuulu tämän kampanjan piiriin.

Onko sinulla kysyttävää tästä kampanjastaOlethan yhteydessä asiakaspalveluumme. 

Asiakaspalvelumme on avoinna arkisin 9–19. Tavoitat meidät numerosta +358 9 4245 1439 tai sähköpostitse info@lynxbroker.fi. Pyrimme vastaamaan viestiisi vuorokauden kuluessa.

Vastuuvapauslauseke

LYNX ei ole vastuussa True Insightsin tarjoamista palveluista. LYNX on vastuussa vain niistä sijoituspalveluista, joita sinulle tarjotaan, kun avaat tilin LYNXin kautta. LYNX ei vastaanota varoja True Insightsilta, eikä LYNX saa True Insightsilta myöskään muita korvauksia. True Insights mainostaa ainoastaan LYNXin kautta tarjottuja palveluja, joista LYNX maksaa True Insightsille kiinteän palkkion.

Hienoa, että harkitset arvo-osuustilin avaamista LYNXin kautta! Voit avata arvo-osuustilin, jos täytät seuraavat kriteerit: 

  • Olet vähintään 18 vuotta.
  • Minimitalletus ensimmäisen vuoden aikana on 3 000 euroa tai vastaavan arvoisen salkun siirto.
  • Jos haluat käydä kauppaa monimutkaisilla tuotteilla, kuten optioilla ja futuureilla, tarvitset vähintään kaksi vuotta kaupankäyntikokemusta, sekä hyvän tietotason tuotteista.

Tilinavausprosessi
Usein kysytyt kysymykset arvo-osuustilin avaamisesta

Usein kysyttyä: Arvo-osuustilin avaaminen

Usein kysytyt kysymyksen arvo-osuustilin avaamisesta
  • IBAN: Kopio pankin tiliotteesta, jossa näkyy IBAN, jota haluat käyttää vastatilinä.
  • Kopio henkilöllisyystodistuksesta: Kopio henkilökortista tai passista, joka on voimassa vähintään kuusi kuukautta.
  • Kopio osoitetodistuksesta: Mikäli pankin tiliotteessa näkyy osoitetiedot, erillistä osoitetodistusta ei tarvitse toimittaa. Osoitetodistukseksi käy luottokortin tiliote, sijoitusvälittäjän tiliote, asuntolaina-asiakirja, pankista saatu osoitetodistus, paikallisviranomaisten vahvistus asuinosoitteesta, verotuspäätös tai kiinteistöverotuspäätös.
  • Yhteistili: Pyydämme molempia hakijoita toimittamaan hakemuksen liitteet.

Arvopaperien tai salkun siirto LYNXin kautta avatulle arvo-osuustilille on mahdollista. Tätä varten sinun tulee avata ensin arvo-osuustili. Pystyt siirtämään haluamasi arvopaperit LYNXin kautta avatulle arvo-osuustilille tilinhallinnan kautta. Olethan kuitenkin yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta voimme ohjeistaa sinua, kuinka siirto-ohjeistus luodaan tilinhallintaportaalin kautta. Asiakaspalvelumme auttaa myös mielellään selvittämään etukäteen, mikäli siirrettävällä arvopaperilla on mahdollista käydä kauppaa LYNXin kautta.

Arvopapereiden siirto on useimmiten maksutonta. Katso hinnastostamme, milloin siirrosta veloitetaan maksu. Huomiothan, että pankkisi tai välittäjäsi voi kuitenkin periä siirrosta maksun. Tarkista, mitä maksuja nykyinen välittäjäsi veloittaa salkkusi siirtämisestä.

Yksityisasiakkaat voivat avata yksityis- tai yhteistilin LYNXin kautta. Voit valita tilityypiksi joko käteis- tai limiittiluottolitilin. Limiittiluottotili tarvitaan esimerkiksi, jos haluat sijoittaa johdannaisilla tai myydä osakkeita lyhyeksi.

Asiakaspalvelu

Tarvitsetko apua tai onko sinulla kysymyksiä arvo-osuustilin avaamisesta?

LYNX Klantenservice: neem contact op voor uw vragen

Asiakaspalvelumme on aina valmis auttamaan sinua.

Ystävällinen ja asiantunteva henkilökuntamme auttaa mielellään kaikissa palveluihimme liittyvissä kysymyksissä. Tavoitat meidät puhelimitse, chatin kautta tai sähköpostitse.

Soita meille

+358 (0)9-4245 1439

Aukioloajat: 09:00 – 19:00

LYNXin asiakasedut

Maailmanlaajuiset sijoitusmahdollisuudet

  • Pääsy 150 pörssiin
  • Laaja tuotevalikoima
  • Vakaa ja luotettava kaupankäyntijärjestelmä
  • Mobiili-ja selainsovellus kaupankäyntiin
  • Ammattimaiset kaupankäyntityökalut

Kustannustehokas hinnasto

  • Alhaiset välityspakkiot
  • Eurooppalaiset optiot alkaen € 2.50
  • Yhdysvaltalaiset osakkeet alkaen USD 5
  • Reaaliaikainen markkinadata alkaen 1.5 USD per kuukausi, esim. NASDAQ (Network C/UTP)

Palvelu ja sijoitustietoa

  • Suomenkielinen asiakaspalvelu
  • Usein kysyttyä-sivusto
  • Sijoitusblogi
  • Kuukausittainen uutiskirje
  • Esitäytetyt verolomakkeet