Chat with us, powered by LiveChat

Käyttäjätunnusten palauttaminen

Käyttäjätunnusten palauttaminen ei tarvitse olla vaikeaa. Jos olet unohtanut LYNXin kautta avatun arvo-osuustilisi käyttäjätunnuksen tai salasanan, voit palauttaa molemmat muutamalla klikkauksella.

Jos haluat palauttaa LYNXin kautta avatun arvo-osuustilisi käyttäjätunnuksen tai salasanan, avaa tilinhallinnan kirjautumisikkuna ja klikkaa Need help?

Mikäli olet unohtanut käyttäjätunnuksesi, valitse Forgot Username. Mikäli olet unohtanut salasanasi, valitse Forgot Password.

Palauta käyttäjätunnus

Kirjoita tiedossa oleva sähköpostiosoitteesi, syntymäaikasi ja antamasi henkilöllisyystodistuksen tunnistenumero.

Saat vahvistuskoodin sähköpostitse tai tekstiviestillä. Valitse toimitustapa ja valitse Send Token.

Vahvistuskoodi lähetetään muutaman minuutin kuluessa. Kirjoita koodi asianomaiseen kenttään.

Tilisi käyttäjätunnus tulee näkyviin, ja voit nyt kirjautua uudelleen. Tarvittaessa voit myös palauttaa salasanan.

Palauta salasana

Kirjoita käyttäjätunnuksesi ja syntymäaikasi. Jos et muista käyttäjätunnusta, voit palauttaa sen ensin.

Avaa LYNX Trading-sovellus ja valitse Services – Authenticate. Anna PIN-koodisi ja syötä Challenge, joka sinulle annettiin selaimella. Kun olet syöttänyt Challenge-koodin LYNX Trading-sovellukseen, klikkaa Generate Response.

Seuraavaksi LYNX Trading sovellus luo sinulle koodin (Response String), joka sinun on syötettävä selaimelle asianmukaiseen kenttään.

Etkö ole asentanut LYNX Keytä tai oletko unohtanut PIN-koodisi? Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.

Saat vahvistuskoodin muutamassa minuutissa sähköpostitse tai tekstiviestillä toimitustavasta riippuen. Kirjoita koodi asianomaiseen kenttään ja valitse Continue.

Kirjoita vahvistuskoodi asianomaiseen kenttään ja valitse Continue.

Valitse uusi salasana ja toista se. Huomioi salasanan turvallisuusvaatimukset.

Usein kysytyt kysymykset käyttäjätunnusten palauttamisesta

Tarkista sähköpostisi roskaposti. Jos et ole saanut vahvistuskoodia 10 minuutin kuluessa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Kirjoita passisi/henkilökortin tunnistenumero, jonka olet antanut tilin avaamista varten. Jos henkilöllisyystodistuksesi on kadonnut tai muuttunut, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Käyttäjätunnus luodaan tilin avaamisen yhteydessä, eikä sitä voi muuttaa.
Elokuuhun 2018 asti uusille asiakkaille annettiin fyysinen turvalaite, turvakoodikortti. Jos olet hukannut turvakoodikorttisi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse.
Tallennettu sähköpostiosoite ja puhelinnumero näytetään salattuina merkkeinä. Jos sinulla ei ole pääsyä sähköpostiosoitteeseen tai puhelinnumeroon, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.
Mikäli haluat ainoastaan vaihtaa salasanasi, löydät ohjeet tähän täältä: Vaihda salasana

Onko sinulla kysyttävää?

Ota meihin yhteyttä. Meihin saa yhteyden arkisin 9.00–19.00 numerossa 09 4245 1439 tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@lynxbroker.fi

Ota yhteyttä