Miten ilmoitan osoitteenmuutoksesta?

Mikäli olet muuttanut uuteen osoitteeseen, niin on tärkeää, että ilmoitat siitä myös LYNXin asiakaspalveluun. Voit tehdä osoitteenmuutoksen tilinhallinnan kautta. Tämän jälkeen sinun tulee olla yhteydessä LYNXin asiakaspalveluun sähköpostitse (info@lynxbroker.fi) ja lähettää osoitetodistus, josta käy ilmi uusi osoitteesi. Osoitetodistus voi olla joko verkkopankin tiliote, kopio sähkö-vesi-tai kaasulaskusta, tai maistraatin kirje. Alla vielä tarkemmat ohjeet siihen, miten saat muutettua osoitteen tilinhallinnan kautta.

Lähetä LYNXin asiakaspalveluun sähköpostitse (info@lynxbroker.fi) osoitetodistus, josta käy ilmi uusi osoitteesi. Osoitetodistus voi olla joko verkkopankin tiliote, kopio sähkö-vesi-tai kaasulaskusta, tai maistraatin kirje.

1. Kirjaudu tilinhallintaan tästä.

2. Skrollaa etusivua otsikointiin Your Dashboard ja mene kohtaan Manage Your Account 1 ja klikkaa Account Settings 2.

1
2
3. Kohdassa Profile klikkaa Edit-kuvaketta muokkaaksesi tietojasi  3.

3

4. Seuraavalla sivulla pystyt päivittämään tietosi. Klikkaa lopuksi Continue sivun oikeasta alakulmasta tallentaaksesi muutetut tiedot.

HUOM! Osoitettasi ei tulla muuttamaan ennen kuin olet lähettänyt uuden osoitetodistuksen sähköpostitse osoitteeseen info@lynxbroker.fi.

Saatat olla myös kiinnostunut

Onko sinulla kysyttävää?

Ota meihin yhteyttä. Meihin saa yhteyden arkisin 9.00–19.00 numerossa 09 4245 1439 tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@lynxbroker.fi

Ota yhteyttä

Veeti Niskanen
Veeti Niskanen
Sijoitusasiantuntija