Kuinka voin luoda ticketin?

Monet haasteellisemmat kysymykset vaativat usein ticketin luontia Tilinhallinnan kautta. Voit luoda ticketin, jossa kerrot asiasi (englanniksi) seuraavalla tavalla:

1. Napsauta tästä kirjautuaksesi Tilinhallintaan. Tämän jälkeen tulet näkemään vasemmalla Menu-valikon.

2. Valitse Messages1.

1

3. Valitse seuraavaksi Message Center ja tämän jälkeen napsauta hiiren oikealla painikkeella nappia Compose 2 Pystyt luomaan ticketin valitsemalla New Ticket 3.

 

2
3

4. Seuraava ikkuna aukeaa:

Kohdassa Write a brief summary of the issue 4 pystyt antamaan palautteesi tai kertomaan ongelmasi, jonka jälkeen sinun tulee napsauttaa Submit Question 5.

4
5

5. Lopuksi ilmestyy seuraava ikkuna:

 What is this issue about kohdan alla pystyt tarkentamaan, mihin cateoriaan asiasi voidaan luokitella 6

Kohdassa Choose Account pystyt tarkentamaan, mitä tiliä asiasi koskee. 7. Tämä on tärkeää ilmoittaa, mikäli sinulla on monia eri tilejä. Muistathan valita tilin, joka ei sisällä F-kirjainta.

 Detailed Description of Problem/Request kohdassa sinun tulee kirjoittaa englanniksi mitä asiasi koskee 8

Kun olet luonut viestin, niin napsauta lopuksi Update 9. Ticket on nyt luotu. 

6
7
8
9

Kun ticket on luotu ja lähetetty, niin tulet saamaan siihen vastauksen myös messagecenterin kautta. Tarkkailethan viestejäsi.

Saatat olla myös kiinnostunut

Onko sinulla kysyttävää?

Ota meihin yhteyttä. Meihin saa yhteyden arkisin 9.00–19.00 numerossa 09 4245 1439 tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@lynxbroker.fi

Ota yhteyttä

Veeti Niskanen
Veeti Niskanen
Sijoitusasiantuntija