Chat with us, powered by LiveChat

Lataa: TeamViewer QuickSupport

TeamViewer etätukisovelluksen avulla asiakaspalvelumme voi muodostaa yhteyden laitteeseesi ja auttaa sinua suoraan näytölläsi.

Mobiili

Etätukisovellus on saatavilla myös älypuhelimeen tai tablettiin (Android- ja iOS-käyttöjärjestelmille):

Ohjeet sovelluksen asentamiseen

Lataa TeamViewer QuickSupport Androidille

  1. Avaa Play Store .
  2. Etsi "TeamViewer QuickSupport" Play Storesta..
  3. Klikkaa "INSTALL" ja asennuksen jälkeen klikkaa "OPEN".
  4. Saat lyhyen ohjeen sovelluksen toiminnoista, kun käynnistät sen ensimmäistä kertaa. Pyyhkäise tämä sivulle ja klikkaa "DONE".
  5. Näkyviin tulee näyttö, jossa on henkilökohtainen tunnuksesi ja siihen liittyvä salasana.
  6. Otathan yhteyttä LYNXin asiakaspalveluun +358 9 4245 1439. He auttavat sinua mielellään.

Lataa TeamViewer QuickSupport iOS:ille (Apple)

  1. Avaa App Store .
  2. Etsi App Storesta "TeamViewer QuickSupport".
  3. Klikkaa "LOAD" ja asennuksen jälkeen klikkaa "OPEN".
  4. Kun käynnistät sovelluksen ensimmäistä kertaa, saat lyhyen oppaan sen toiminnoista. Pyyhkäise se sivulle ja klikkaa "DONE".
  5. Näkyviin tulee näyttö, jossa on henkilökohtainen tunnuksesi ja siihen liittyvä salasana.
  6. Otathan yhteyttä LYNXin asiakaspalveluun +358 9 4245 1439. He auttavat sinua mielellään.

Vastuuvapauslauseke

Käyttämällä TeamViewer QuickSupport -palvelua ja antamalla suullisesti ID-tunnuksesi ja siihen liittyvän salasanasi hyväksyt, että laitteesi ja LYNX-järjestelmän välinen yhteys muodostetaan yrityksen TeamViewer AG, Bahnhofsplatz 2, 73033 Göppingen, palvelimen kautta. LYNX saa suoran pääsyn laitteeseesi tämän sovelluksen kautta. Emme voi taata internetissä tapahtuvan tiedonsiirron turvallisuutta.

Usein kysyttyä

Näytön jakamisen määrittäminen MacOS:lle

1. Kun käynnistät Teamviewer Quick Supportin ensimmäistä kertaa, sinulta kysytään, haluatko sallia ohjelman toiminnan.

teamviewer open

2. Valitse Open System Preferences

3. Etsi valikosta Security & Privacy ja sitten oikealta Accessability-kohdasta Teamviewer ja Teamviewer Quick Support. Asetuksia voi olla tarpeen säätää ensin lukituskuvakkeen kautta.

teamviewer quicksupport

4. Klikkaa vasemmalla olevaa painiketta antaaksesi ohjelmille TeamViewer Quicksupport -oikeudet.
teamviewer access
5. Teamviewer Quick Support on nyt aktivoitu etätukea varten.

Näyttö voi vaihdella Mac OS -versiosta riippuen.

TeamViewer QuickSupport -etätukisovelluksen avulla voit antaa meille suoran pääsyn laitteeseesi, jotta voimme auttaa sinua helposti ja nopeasti käyttöliittymäsi kautta.
Periaatteessa voit käyttää mitä tahansa TeamViewer QuickSupport -versiota muodostaaksesi yhteyden asiakaspalveluun. Jos ohjelmisto on hyvin vanhentunut, on yleensä suositeltavaa päivittää TeamViewer uusimpaan versioon.
TeamViewer -etätukisovelluksen voi poistaa milloin tahansa. Jos tarvitset tukea kaupankäyntialustallasi tai tilinhallinnassa, LYNX suosittelee TeamViewer QuickSupportin asentamista.
TeamViewer QuickSupport yksinkertaistaa asiakkaan ja asiakaspalvelutiimin välistä viestintää. Periaatteessa myös pelkkä sanallinen keskustelu riittää, mutta annamme mielellämme tukea myös suoraan työpöytäsi käyttöliittymässä, jotta saat parhaan mahdollisen tuen.
Yhteys laitteeseesi voidaan muodostaa vasta sitten, kun olet luovuttanut henkilökohtaisen salasanan asiakaspalvelumme. Ennen puhelun päättymistä asiakaspalvelija katkaisee laitteesi yhteyden. Yhteys muodostetaan aina kerrallaan. Kun istunto on päättynyt, vain sinä voit pyytää uuden yhteyden muodostamista antamalla ID-numeron ja salasanan suullisesti.

Onko sinulla kysyttävää?

Ota meihin yhteyttä. Meihin saa yhteyden arkisin 9.00–19.00 numerossa 09 4245 1439 tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@lynxbroker.fi

Ota yhteyttä